Well hello!

... Det har då varit en myyycket konstig Slut på veckan det här! xD
Torsdag, var jag hemma från skolan då jag mådde skit när jag vakna, och min vänstrasida av underläpper var svullen som ett as xD faaan va skumt det kändes! Sedan på eftermiddagen var det att åka till jobbet, hämta ungarna, fixa mat, snacka med Janne som hade tråkigt i väntan på bussen och sedan vid 20:30 blev jag avlöst x) Så åkte jag hem oh väl hemma satte jag mig och var social med folket på msn xP Det var dessutom as flummigt, körde för första gången "sanning eller konka" över internet/msn och denne det vart med var Oskar x) Hahahaha! Jag kommer säkert få stå ut med den där frågan resten av livet xD Hahaha! Sedan vid 1 skulle han sova så då ville Garpe ta över leken och .. hahahaha.. det slutade med, runt 5 på morgonen, att han sat och gjorde historier med msn smileys och skickade bilder på rosa elefanter xD Hahahahaha! Efter 6 låg jag och små stirrade på datorn och somnade efter en stund och den natten vart det typ 15 mins sömn! Illa xD

Fredag, Skola, härligt! speciellt när man behöver vara en hel satans timma tidig innan första lektionen börjar! x) Satt vid lekplatsen och löste sudoku. Så var det religions lektion.. As flummugt, rektorn kommer in och tänker vara med på lektionen: Rektorn, Rolf- Hej! (går in i klassrummet) Lärarinnan- Vi ska kolla på film Rolf.
Rolf- Hej då! (Och vänder om och går ut ur rummet och gör ett bestämt PEACE!) Hahaha xD
Efter skolan var det studie av mina fåglar, så smsar Oskar och frågar om man vill hänga med på utgång till Rocks, Absolut! x) Hahaha så det vart att dra hem, duscha, klä på sig och sedan ta sig in till fridhemsplan och möta Johanna för att förkröka på Nivå 22 ;P Där satt vi och bablade i 1.5 timma sedan drog vi iväg till Rocks för att möta upp resten av gänget, Oskar, Alex, Alexander och.. Ros.
Det var kul, kom dit vid 22:20 och vi var väl mest energiska av alla där :P Det vart lite dans, snack, chill, våld (a) oc dessutom tävling med Oskar xD jag tror inte det var hans plan när han langar fram en öl till mig, börjar dricka sin och sedan sveper jag hela min xD Hahahahaha as roligt, snacka om stora ögon från folket x) Så gick jag och Johanna ut för att ta röka. Där stod vi och snackade met lite flummiga människor. Tror inte vi stötte på dem senare, men så börja jag snacka med en kille från Kina som var as tattuerad :D Haha "Du har lång väg kvar flicka lilla!" Och jag vette faan vart Johanna tog vägen men jag gick med dem till baren och vart bjuden på en cider x) han ta typ två klunkar så var den borta hos de andra xD Så dansade vi, hann inte bli så mycket för Jag vart bort dragen från dansgolvet av Oskar ;P
Vid 12 drog Jag, Oskar och Alexander från Rocks. Vid Södra station glömde jag mina extra skor :( Små ironiskt x) Åkte till Kallhäll där vi tog adjö av Alexander och fortsatte hem till Oskar. Jag gillar stor säng! :D Hahaha!

Lördag, Vakna, se mig omkring, upptäcka att mina skor är borta och sucka djupt över min klantighet! >.< Ligga i sängen och variera mellan sömn och vakettilstånd xD Tillslut började folket i lägenheten at dammsuga och det kändes som om det pågick i TIMMAR! >.< Sedan petade jag på Oskar så att han skulle vakna :P Han tyckte att det var jätte roligt att visa när han spelade WoW och massa filmer de gjort från spelet xD As duktig med gitarren! ;D

Och nu får det vara nog för jag ORKAR inte skriva med xD hahahaha! Var inte så mycker mer för den delen heller! x) (Bara påminna mig sj om att det var första och SISTA gången <.<)



                                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0