Så ta med en vän..

Måndag, måndag, måndag. Slut på helgen och dags för ennu en ny vecka x) Sitta hemma och tråka och rulla i smärtor som bara vissa människor kan förstå sig på ;P Right Janine? ;D Haha
Denna helg i alla fall har jag spenderat med T-e på lördagen då vi tog en promenad runt sjöarna och förgade mitt hår som började blir ljusbrunt >.< Men nu är det tillbaka til svart igen ;D Dock måste jag färga om luggen som inte är speciellt röd längre Xo
Under söndagen så var jag tvungen att hämta min cykel som stod kvar vid stationen efter cykelturen från gårdagen x) vart dessutom till att åka till Sumpan och packa ner mina tillhörigheter i flyttkartonger som heller inte räkte till haha. Behäver några till för alla mina skoooor ;D Moahaha! Hälsade också på fåglarna som vart jätte glada över att få komma ut och flyga ^.^ Saknar dem så mina söta små göllungar! D:
Det har varit så skumt. Lagt min vid 02:30 både fredag och lördag och båda mornarna har jag vaknat 9:30 O.o as skumt, sopeciellt när jag inte kunnat somna om för att jag varit pigg.
Idag har jag städat rummet, varit med på lektion via mobilen då jag inte kunnat åka dit för att det skulle varit soc möte idag som inte blev av för att de har så satans dålig kommunikation mellan varandra >.< Så väntade i 45 min på att någon skulle komma, men neej då.
Så idag har jag skrivit in mig i bostadskön i Sundbyberg för det går säkert fortare än för soc att fixa något -.-'
Och vårt projektarbete kukade ur så jag och Johanna ska istället studera min nfåglar under häckning och detta ska göras under endast 6 veckor! Go Girls!! xD Så imorgon ska vi sitta och göra en etologiskstudie på mina fåglar :P flumm flumm.
Och måste meddela världen om att Dunderpatrullen knäcker allt! So don't you even try!!! ;D haha <3
Men men, jag är för lat för att skriva mer x) Hahaha

                                 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0