Lite efter, men vem är inte det..?

God jul och gott nytt är (i eterskott xP) men det är som de säger, "bättre sent än aldrig!" xD hahah
Julen firade jag med familjen ute hos morsan i Surahammar, mycket trevligt. Dock lite jobbigt när man skulle ta sig hem eftersom att man hade med sig dubbelt så mycket tillbaka än dit! xD haha.
Vi fick ett gemensamt Wii också, så vi spelade nya Mario (Dock lite enformigt eftersom att det är Exakt likadant som resterande supermatio) och det där wintersports game Xo
flumm, flumm säger jag bara till rabbits xD skummaste spelet Ever (ush vad jag känner mig fånig ibland när jag skriver >.<) well well.

Nyår, hände inte specielt mycket. Käkade smörgåstårta (muuums) och var ute och stirrade på lite raketer och skiit Xo fick champagne, smakar som det ska, snusk! xP hahaha

juste! 2 januari, lördag kväll, spänderades med Janine, Johanna, Emma och Jöööhnäääs xD Kvällen startade med att Johanna fick trycka i sig mackaroner och köttbullar för att orka med kvällen. 
Sedan fick vi skjuts in till Odenplan av hennes morsa. Där mötte vi upp Janine och vi hängde med hem till (oj oj då xD) där hon sminkade till sig och gjorde sig fin, medans jag och Johanna typ flummade runt i Janines kök till musiken (bandit 106,3 <3) och varsin burk 2.25% cider! xD haha
Sedan bar det av till Fridhemsplan (trodde vi) när vi plötsligt hamnade i centralen xD Janine är så duktig, sätter oss på fel tåg! xP så det var bara att kliva av och byta tåg tillbaka igen! haha
Och väl framme i fridhemsplan mötte vi paret, Emma och Jöhnäs! Så bar det av över gatan och in på Nivå22 där vi förfestade lite. Några lakritsshots och en smirnoff ice! mmmm... Mumma! xD
När vi väl var färdiga där stack vi till The Bridge (Vi passade så bra där! ett gäng rockers på fjortidklubb FTW!)
Det var roligt, dock lite drama mellan paret. Men lilla Janine fick sig ett litet  ragg! ;D Happy for u! haha ^.^
Sedan vid stägning 03.00 drog vi oss där ifrån och sedan hem till våra mjuka sköna sängar! (Janines säng det vill säga ;P haha)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0