Weekend again! <3

Fredag, fredag och 3.dje veckan avklarad på Skansen ;D
Måste varit försa gången jag blivit LYCKLIG över att det varit snöstorm! :O För då vart all älgskit översnöad så jag slapp det!!! =D happy, happy! Fick istället göra helrent hos påfåglar och höns. Och till det hade jag från 10 till 16 inklusive lunch. Min handledare sa det "Det här blir din syssla för dagen och det är bara att ta rast eller lunch när du vill och så" Det vart att lassa ut ett x antal stora skottkärror med spån, halm och torv till konteiner som vart lite smått överfull xP soppa upp så mycket man kunde och fylla kärran på nytt. spola väggar, pinnar, golv och fönster och sedan skrubba allt det och spola av på nytt xD skrapa bort avföring >.< mumma. skrapa bort allt vatten, låta det torka och sedan lassa upp massa flis i kärran och langa in det i deras "bås" ett x antal gånger och fixa till det. Diska deras mat- och vattenskålar och fylla på nytt. Så vid 11:50 var jag färdig så jag fick en lunch till 14:00 då jag äntligen hittade honom igen och då var det "hejdå" xD Så i slutet av dagen var det härliga dofter av påfågelavföring >.<

Så då var det bara att dra hem och duscha Xo Sedan PRECIS efter duschen får man samtal om att Jonatan är framme om 2 min xD HURRY hahahahaha. Stressa som satan! >.< Så det vart till att slänga sig i soffan och glo på film! Wohoo! ;D Och med bästa värmen i mitt rum langade man upp täcke och massa kuddar i soffa ! =D Massa myys ;P FLummiga filmer och film nr. 2 var smått seg och tråkig så vi somnade i soffan ett tag xD hahaha! Vart mycket pet på Trixie också som är på besök och ska hem imorgon ^.^ Hon måste känt sig lite smått utpetad xP
Vid halv 5 på natten var det dags att somna in xD då var man helt slut Xo hahahaha! Och denna gång vart det fan ingen promenad hem för honom vid halv 12, fy faan! xD

Vakna vid halv 10 (Alltså roliga 5 timmars sömn xD) Vakna till, ta en frukost cigg, käka riktig frukost och sedan slappa ett tag. Sedan blev han skjutsad til dörren sin och jag satt på mitt rum, som konstigt nog vart kallare och kallare. till slut var det underbara 8 grader xD Fy saaaatan >.< så sen kom värmen tillbaka och jag tog bussen in till väsby, köpte Blackdevil cigg med choooklad smak =D lovely. Sedan var det meningen at jag skulle åka till T-e, men det failade för pendlarna kukadeur och min senaste buss hem igen gick vid 18 så det var ingen vidare ide att åka någon annan stans för det hade blivit en exremt kort visit xP Så jag drog hem igen och sammanlagt har jag väl stått ute i över en fucking timma och frusit sönder och min buss hem gick dessutom inte hela vägen, så det vart till att springa över 800 m i fucking snöstorm och lössnö med oknäppta kängor >.< Så min hals är smått död och imorgon kommer jag vara satans sjuk >.<

Men nu har jag suttit inne i stora huset ett bra tag och muppat med datorn =P trevligt, trevlig ^.^ Och dessutom vart med om flummigaste saken ever som givit mig smet att tänka på >.< eller nåt Xo fyy faaan men, men. That's life xP suuckish xD 

Men nu funderar jag på att få annat i tankarna genom att sno åt mig någon film och decka i soffan med mitt stoora fluffiga duntäcka och mysa ^.^ Och dessutom släppa ut fågel som ger mig damn med sitt pipande "SLÄPP UT MIG!" vilket jag inte kan göra i det här huset xP wellwell. Over and out xD <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0