Söndag

Igår somnade jag med datorn på och underbara Bandit ;D hade glömt min mp3 inne i huset kom jag på lite smått sent när jag hade lagt mig för att sova >.< då är man inte så pepp på att springa ut i kylan xD hahaha. Men jag överlevde! :o woho!

Så idag vaknade jag straxt innan 10 så jag hoppade på datorn (som var urladdad från natten xD) laddade den och kollade hur jag skulle åka. Och allt timade varandra härligt nog ;P Så käkade frukost och gjorde pippi redo för hemfärd ^.^ Och roligt nog när jag kom med bussen till hallonbergen var det kaos, både via tunnelbanan och med bussar då de stod och buss över hela gatan som bockerade vägen Xo och bussen jag åktre med Ville verkligen upp dit i alla fall så han svängde vänster i rondelled, krockade nästan med en taxi och körde upp på fel sida av vägen xD hahahaha. Han var den enda som körde upp dit då alla andra skippade det xP Men jag kom dit jag skulle och Felix och Asterix var jätteglada av att Trixie var tillbaka så det lät som satan xD Och fick 2 nya gröna underbara nagellack av Brittis! ^.^ lucky me! =D så jag vet vad jag ska syssla med senare ;P Noooink.

Så var det dags att dra där ifrån och våldgästa T-e och deprimerande nog hade jag glömt mina Blackdevil så hon fick inte bevittna dessa skönheter och jag fick bolma på mina marlboro istället xP Väl framme luffade vi framför tv,n kollade smet på min dator -.-' och flummade med hennes webkamera xD hahahahahaha! Roligt =') vart massa skumma bilder med fuckade effekter xP käka kladdkaka, friskade upp mitt minne om att norsk brunos smakar bajs xD och kollade på... ... va faan O.o ehmn... kommer inte på det, men hann bara se halva filmen innan jag var tvungen att dra hem för att hinna med min sista buss ;P och roligt nog så var jag så duuktig att jag missade min pendel med 3 sec >.< faaan! och näs kommande pendel var inställt! Wohoo! Typiskt mig som även Jonatan på pekade med ett skratt >.< Inte snällt! xD hahahaha. Men fick skjuts hem ;P så In Your Face! ;D

Nu sitter jag hemma, lycklig över att det är 22 grader på mitt rum ^.^ kommer sova gott inatt jag =P Fick även njuta av mina vackra Blackdeliv (roligt att kunna bli lycklig av så lite ^.^) Så nu har jag precis käkat, mätt som en .. ja, mätt i alla fall ;P. Så nu ska jag plocka på mig en film, som jag för den delen inte kommer påpeka titeln på eftersom att jag inte kommer komma ihåg vad jag ska se xP *Klappar mig på huvudet* Men rolig dag, och ser Jäääättemycket fram emot praktiken imorgon :o Nuuuut! >.<
Baj baj sötnospaj ;D


    

 

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0