Nooooink!

Wohooo! Last time i'm sleeping on this couch! ;D
Imorgon flyttar jag! Till det härliga.. Upplandsväsby? O.o Mahahaha! xD jag ska bo på en booondgård! Det är i alla fall den uppfattningen jag fått av placet än så länge! xP Och då hoppas jag att det INTE är några fucking spår man får promendera runt med hästarna på xD Det ska vara skooog ;P
Det som är mest soft är att jag ska bo i en typ stuga en bit från "huvudhuset" =D That's so fucking awesome! ^.^ Får dock inte ta med mina fåglra =\ Vilket jag inte fått bekräftat för mig varför =O ska faan tvinga dem imorgon när de hämtar up mig! Jag kommer ju liksom bo sj så det kommer ju inte påverka dem och att frakta dem tar varken plats eller tid >.< älskar hoppfällbara burar (A)

Så imorgon ska jag dra mig från praktiken senast 2 så jag hinner hem och smällta allt och fixa det sista >.< Och måste dessutom boka ny tid för klippning då flyttandet kommer ta all tid imorgon >.< mjöööh! ska bli sååå underbart att kunna ha allt på mitt sätt och göra som jag vill! ;D GREEN POWER xD hahahahahaha näääh ;P

Men nu ska jag lägga mig i det underbara badkaret och läsa min underbara bok ^.^ Hoppas att de har badkar där borta! annars kommer jag avlida långsamt i torra smärtor! xD hahahaha

Baj baj sötnospaj! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0