New week

Hallå är i lingongskoge! Eller nåt ;P
Söndag, och snart en ny vecka ;D
Varit en treevlig dag. Vakna, ta sig ett bad och rusha till bussen och smart som man är, komma på lite sent att man missat frukosten xD hahaha! Åka in till stan och träffa Måårten! Flummig typ det där xP Vandra run lite inne i stan, fram och tillbaka via drottninggatan och gamla stan. Shopa lite frukost inne på Ica också! As bra. ;P Sitta och hänga inne i kulturhuset och även lite på burger king xD Och det är Han som smittat mig med sitt petande xP Just so you know ;D Blibit hans nya svenskalärare också! för faan xD

Dra tillbaka till Väsby där jag fick vänta i en dryyg timme på Lilla Jonatan ;D Självklart ska han sega så man missar bussen hem till mig så man måste ringa och störa folket där hemma med att tigga om skjuts! Väl framme hos mig vart det typ kuddkrig xD hahahaha! Blandat med massa petande fingrar i sidorna (A) Sitta och stirra på lite Parlamentet (ja samma som igår, men det var det som fanns inne på mitt rum xD) Hämta käk och sedan sita och stirra på skräckis (titel, unknown xD) som vi hann med att se halva av xD Tiden tickar och folk måste dra för att det är sleepytime ;P Så skjuts hem med dig och nu vet jag vart din brevlåda bor ;D (not xD) hahaha =D

Så nu sitter man och slappar med detta och lite bandit till det ;D mys mys med mig själv liksom xP Så imrgon är det bara att vakna 05:20 och dra sig till skansen där Älgskiten bara väntar på att bli upplockat >.< Och jag förvänar mig nu på att du kommer imorgon och plockar ut din disk ur mitt rum! :O Vill inte att det ska stå här och ruttna! ;P hahaha!

Men nu är det väl dags att göra sig i ordning för sängen ^.^ Sleepytime soon ;P chiaaao!


Miss you Trixie lilla! <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0