Mjööh!

Ännu en vecka på Skansen, där emot två dagar kvar av det Xo.
I mådags var det att skotta massa älgskit >.< inte det roligaste direkt och vääldigt oergonomiska värktyg har de också. Efter det var det till att dra hem och virra runt lite i min stuga xP hahaha. Sitta och stirra på Planet Earth! =D natur och djur dokumentärer är nästan bättre än film! Satans intressant! ^.^

Igår var det ännu mer skitskottning >.< Sedan var det att dra hem, skulle fått sällskap av Jonatan på bussen hem till mig. Dock körde han som innan med att missa bussen ;D hahahah! Men han tog sig fram tillslut xP Så det vart till att kolla klart på filmen från söndag. Och självklart pet- och kuddkrig xD Du måååste lära dig att hålla dig till busstiderna! =O inte ränna runt i Väsby halv 12 på natten xD hahahaha! =D Men trevlans var det och jag hoppas att du inte är allt för slut idag (A) ^.^

Så nu ligger jag i soffan efter ännu en dag med skitskottning >.< Faaaaan va min rygg har ont =\ mår as illa av det och kommer snart avlida >.< kommer INTE klara av en dag till med att skotta i älgarnas hägn =O Får ta och be dem bya distrikt åt mig Xo Så jag funderar på nu att vänta och se om min rygg blir bättre, vilket brukar ta dagar för mig i vanliga fall, annars får jag ta och sjukskriva mig imorgon! =\

Well well, that's life, not much to du about it Xo Och nu ska jag kolla klart på Jurassic park! ;D hahaha Muppunge ^.^


                   Saknar min muppiga lilla Trixie!!! ='( <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0