mjaaau!

klockan är 00:44 och jag ska upp om knappt 5 timmar >.< men med tanke på att jag sovit i över 13 timma "inatt" så har jag fått min sömn xD Hahhahahahaha sitter och skrattar föe mig sj för att jag har sååå roligt xP snackar med mupp (vilket säger mycket xD) Anne som mina barnvakts ungar kallar honom ;D kul kul.
Helgen har varit helt crazy!

Efter praktiken i frdags drog jag och Eva hem ill henne i Farsta för att hon skulle hämta sitt leg (inte köra Janine och Eva stilen xD) så åkte vi hem till mig, fixade oss, käkade, förfestade med baileys och cider och så drog vi till Nivå 22. Där vi mötte lite folk, även sånna man inte ville möta -.-' men det gav mig lyckligt resultata xD hahha!
Sedan drog vi iväg till Chaplins bar där Eva vart helt galen på strippstängerna xD hon snurrade som tuusan!
Där träffade jag även söta lilla Jana ;D hahaha!
Jag vart även uppraggad av en av vakterna där >.< Eva skulle gå och fixa sminket så jag stod kvar på dansgolvey och då gick han fram till mig och började snacka xD
"- Vart du övergiven nu?  - Hon skulle bara fixa sminket.  - har du kul då? - De är as nice.  - Du är så jäävla snygg!  - ....tack..."   xD ahahahahaa han kunde inte slita blicken! HEla satans kvällen >.<
Kvällen slutade rätt tidigt, drog oss där ifrån vid 1:30 och mina fötter var såå lyckliga att jag hm barfota xD Eva fick dessutom bekanta sig med sin favorit fotölj som hon älskar att sova i (A)

Söndagen fram till 17 spänderades med Eva och flummiga youtube klipp och tv xD Sedan vid 19 drog jag iväg till T-e där det skulle förfestas lite ;) Dit kom även Daniel och Marin (de skulle inte med ut senare) och vid 20:45 lyckades Charlotte komma xD då hade vi redan druckit oss glada så hon fick skynda sig lite ;D
Vid 20:10 var vi skjutsade av Daniel till solna där vi åkta in till The bridge i stan ;)
Där mötte vi upp Franki som var lagom seg på att hitta dit ;D haha
Det var trevligt, men inte när snubbarna drog en med ner när de ramlade på dansgolvet >.< höhö.
och inte heller när de följer efter en trots att man inte gjort mer en kollat på människan och tror att han ska med på "efterfest" O.o hahaha men han lät mig vara tillslut xD nööt.
Så T-e och Charlotte fortsatte på "efterfest" och jag satt och väntade i sumpan med Franki på att pendeltåge skulle börja gå så att han skulle kunna komma hem xD satt och vänta i kylan i 1.5 timmar tills vi satte oss på bussen mot odenplan och sedan åkte -banan tillbaka igen xD
Men då var deet inte långt tills pendeln skulle gå, 20 min typ. Så det slutade med att jag hamnade hos honom och spänderade natten... från 06:00 till 19:20 där xD

Så nu är klockan 01:06 och jag är inte trött då jag redan sovit så satans mycket xP men men. What to do? xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0