Lördag!

godkväll ;P
igår var det utekväll med Janine, Eva och Franki! börjar med att komma lite smått sen när vi skulle möta upp Franki vid fridhemsplan för att dra till Nivå 22. Men 30 min är ju inte så mycket (a) hahaha.
Det var jättemysigt och roligt på Nivå, var inte där så länge men det vart vääldigt mycket skratt xD även om alla inte hängde med på våra och mina skämt hahahah =D
Sedan bar det av till Rocks och när vi väl hoppade av t-banan vid gamla stan upptäckte jag att jag droppat mina cigg >.< Inte uppmuntrande! Men nya vart det xD haha.
Väl framme på Rocks slänger vi oss in på toaletterna och sedan attackerade vi soffan vid bar nr 2 ;P där vi satt ett tag och tog det lugnt och snackade. Sedan kom lite mer folk och då tyckte jag och Janine att det var dags att få folk att dansa! ;D Vilket vi lyckades med! Wohoo!
Vi träffade även Johnas och hans polare där! Trevligt, trevligt. Men helt plötslig var de borta och de hade lämnat ena kompisen kvar som jag presenterade för Franki. Så då hade även han någon att snacka med, torrbollar som inte vill dansa >.<
Läskiga människor på Rocks denna kväll. Hahahhaa Eva vart attackerad av någon skumsnubbe som stod framför henne och hoppade xD hahhahhaah!
Vid två drog vi då vi alla vart lite smått trötta så vi drog oss hemmåt ;P Jag Eva och Janine drog hem till henne och skulle sova där och när vi kom fram käkade vi digestivkakor med choklad på =D gott, gott!
Vaknade vid 10 dagen idag, vi käkade lite frukost och sedan drog jag och petade på mina fåglar! De vart jäteglada och Trixie villa ha massa klapp och kel! ^^ Plockade dessuom på mig lite grejs som jag glömt xD
Så nu sitter jag på mitt rum och glor på parlamentet! =D as skoj! hahaha, dock trött så ska typ sova snart >.< Upp imorgon och träffa Maarten i stan och FAAAN jag ska köpa Blackdevil cigg! As coooola! Svarta cigaretter!!!
Det är kääärlek!! <3


                                                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0