Now it's gone!

Helgen är över och det är bara tre skoldagar kvar sdan jullov! ^.^
I lördags så vaknade jag vid 8 och åkte med mina kära småbröder till stallet och satt med morsan och glodde på när de red runt på hästar 10 gånger större än dem själva ;P Och de var inte så pigga heller, travade två meter sen strejkade de hahaha! :D Så de red runt lite i typ en timma och när vi skulle åka hem igen kom snön  Xo
Usssh! vill inte ha snö >.< mina braiga skor är borta och ka tänker då inte gå runt i miona träningsskor :P Då kommer det bildas stoora pölar i dem ;p hahaha.
Vi kollade ävern på stallets luciatåg, lite smått skumt men funkade :P
Under söndagen hände inte så mycket, peparkaksbak och spelade lite frågespel ^.^ Så åkte mina syskon hem och jag fick stanna kvar efter som att jag skulle åka dagen efter ahaha. så det vart till att lägga sig tidigt, men det vart inte mycket sömn för det för att en viss person var ju tvungen att smsa vid 12 och sedan hålla en vaken i 2 timmar Xo men typ 5 timmars sömn fick jag nog ;P
Och så i måndags (igår) var jag ju med morsan, som sagt, på jobbet. Man fick pallra sig upp ur sängen 05:30 och sedan sitta i bilden vid 06:00 >.< Komma till arbetsplatsen en dryg timma senare och där fick jag dras i typ 8 timmar tills någon skulle dra sig bort mot Stockholm! ;D Dock hade jag velat åka omkring på trucken hahaha det såg jäävligt roligt ut! :D Ässh, jag får nöja mig med mitt snöskoter/fyrhjulings körkort! ;D
Nåja, idag är det då Tisdag Och jag vet itne vad jag tänkte när jag stälde klockan på att ringa 3 timmar innan jag börjar! Xo max 2 timmar brukar det vara :P Så jag har varit lite smått rastlös nu på morgonen då jag bara väntat på att tiden ska gå ;D så när är det ca 10 min tills jag ska börja röra mig ner åt bussen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0