Natt!

Nu har du fredagen gått, varit hos morsan ett tag nu och jag har faktiskt lyckats trycka i mig tre pizza bitar! :D kände att jag mådde pyton och att mitt humör låg på noll >.< Så efter lite käk kändes det toppen! ^.^ Och sedan har det blivit problem med skjutsen hem, så jag får dra med morsan till jobber under måndagen och sedan ta tåget hem ;P hahaha. Blir lite nostalgisk nu eftersom att jag praktiserat där för typ 4 år sedan :P (plus att jag lyssnar på mina gamla gära MCR!) Hahaha. Men nu är det dags för att sova och imorgon ska småbröderna dra till stallet och rida vid 9, så jag får se hur pigg jag kommer vara på att stå där i en timma och glo på det! xP Annars får jag väl ta och sova länge nog så att de hinner komma hem innan ;D Nu ska jag faan ta och sova! natt natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0