My pants were found!

Idag kom mina träningsbyxor fram! Brtittis hade glö,t kvar dem (och lite andra kläder) i tvättstugan! xP
Jag säger ju det att man inte ska tvätta där nere, även p.g.a. att folk snor ens kläder ! xD hahaha
Så nu kom de och mina rödastumpbyxor <3 fram! Hahaha :D så nu jävlar ska jag dra ner till gymmet och köra på tills min energi dör ut, Vilket inte blir länge eftersom att jag inte ätit mer än lite frukt och tomater sedan Söndags! Xo
Jag vet inte varför min aptit plötsligt försvunnit, jag brukar annars spändera massor av tid till att sukta efter något att äta, antingen mat mässigt eller i socker väg! xD Men nu så fort jag öppnar kylskåpet, så stänger jag det lika fort >.<
Så jag fick den iden att baka en kladdkaka med massa blockchoklad och krossad mandel i, men så fort den var klar petade jag lite på den, bröt loss en snål bit, smakade på den och sedan har den stått orörd i ca 4 timmar! Xo
Jag har inte anorexia för jag tycker inte att jag är överviktig så. Dock i måndags var jag med Janine på lindex och vi kollade på massa über snygga BHar men man blir bara arg eftersom att deras kollektion endast går upp till DD som max >.< Man får sån ångest då eftersom att man måste gå till Details och köpa där och deras BHar är inte alls lika snygga och typ 3 gånger dyrare! >.<
Så alla som önskar stora bröst, bad idea! Det är oekonomiskt (BHar över 600kr), oergonomiskt (ont i ryggen och massa extra vikt) och även att den finns inga som är lika snygga som de mindre! >.<
Well, well. Men min aptitlöshet började Innan Vi kollade på BHarna, så det är nte heller där som "skon klämmer" xD Hahaha.



Kommentarer
Postat av: Elle

hhhh

2009-12-09 @ 18:44:42
Postat av: Elle

xfg

2009-12-09 @ 19:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0