Halva inne ;P

Idag har jag firat lite jul i förtid! Ska ju åka till min moder idag, så vi firade lite jul iförtid här hemma ;D

Var dessutom ute med Johanna idag, vi åkte till solna där jag köpte en aas cool knänning på HM. Så vi vandrade runt där en stund, sedan drog vi hem till mig och hämtade min dator. Vi drog till sumpan och tog tåget där ifån till bålsta och tillbaka. under den tiden kollade vi på skumma klipp på youtube. muy funny xP haha.

Så nu sitter jag här och läser manualen till min nya kamera så jag kan fota gaaaalet imorgon ;P hahaha. Bli trevligt att spändera julen med familjen, förhoppningsvis Xo hahaha
Dock skulle det vara såå mycket skönare med sommar just nu. Kallt och mörkt är inget man vill gå ut till >.<

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0