God morgon, god morgon!

Klockan är snart halv tolv och jag har då varit vaken i ungefär 30 minuer. Det säger nog inte så mycket mer än att jag börjar jävligt sent ;D Har bara en lektion idag, dock den värsta av alla, Religion. Man ska sitta där och försöka genomlida hennes babbel..! Medans vissa andra sysslar med annat, kollar upp vad hon säger fel eller är artiga och lysnar Xo
Neej! Religion är något som jag inte bryr mig om och som jag inte kommer ha någon nytta av i framtiden >.<
Och idag är det ju Fredaag! Vilket innebär att om några timmar är det helg! :D Igentligen kulle jag jobbat idag, men jag känner det att avbokar det och åker med till min morsa i stället! ;D Oh då kanske min aptit dessutom kommer tillbaka! ^.^
Men nu till frukost lyckades jag surpla i mig en av mina dietshaker! Det var knappt, men den gick ner! xD
Och som det inte är berättat om innan så ligger min nymfhona på 4 ägg (Det var 5 men ett var dött) Jag tror dock inte att de är befruktade för de visar inte minsta lilla åder när jag lyser dem och det äldsta är över 2 veckor! >.<
Men, men, jag väntar tills nästa vecka och ser om det blir någon bebe av det hela, tveksamt dock Xo
Så nu ska jag väl packa lite, duscha och sedan åka till min käära skola xD hahah








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0