År senare... ;P

I lördags, 5 Dec, var det firmafest/julfest med julbord och dans/fest efter ;D Och det var väldigt varierad dans eftersom att åldrarna var väldigt spridda! ;D haha.
Började med att jag fick skjuts från sumpan av min kära broder och hans flickvän, som jag dessutom träffat för första gången, hon var väldig trevlig! ^.^ tog lite tid att komma dit då skyltarna var lite missvisande och smått osynliga Xo. Men vi tog oss dit så vi var där vid kvart i fem ungefär.
Där mötte vi upp morsan som vi gick med in till entren och tog ett glas glögg (dock inte jag då glögg smakar pest)
Efter ett tag fick vi komma in i matsalen (och sammanlagt var vi ca. 130 pers och de hade verkligen lyckats machta det antalet till sittplatser xD) Tillslut fick vi en sittplats, och jag är ju såå stor i maten så jag tog en tallrik mat och sedan mest frukt ;D
Dat vart lite tal och en mycket roligt kortfilm som TV4 hade gjort!! xD Hahahaha!
Sedan öppnade de "the nightclub" på undervåningen med ett dansband O.o fast de var väldigt varierade i musiken! ;)
Min äldsta bror var ju så treevligt social som alltid, eehmm... Men han märkte själv sin trevliga ton och bad om ursäkt ^.^ hehehe.
Jag drack även en jeevligt god drink "no name" hette den" ^.^ kunde inte riktigt bestämma vad den smakade, men good var den! :D Och sen en klassiker, vodka lime.
Sen drog jag upp min avlägsne kompis, Felicia på dansgolvet, men hon vägrade ju dansa som vanligt. Hahaha då sa jag till en snubbe att bjuda upp henne och det lyckades! xD hon var lite motstretig men han var envis! ;D
Hahah då vart jag uppbjuden av min brorsas polare, Mats, och om det var någon som stack ut på dansgolvet så var det ju han eftersom att det vart bugg ;D Har i princip bara dansat bugg med tjejkompisarna under övning inför balen och under idrottslektioner, så det var något nytt för mig i alla fall! ^.^ hahaha mycket trevligt.
Kvällen fortsatte ett tag till men slutade vid 2 snåret, då vart det hotellrummet för de flesta! ;D haha


                                       och jag var ju såå rolig som tog massor med bra bilder! xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0