Jeeey!

Härligt!

Idag har Jag, Janine, Johanna och Johanna gjort en etologisstudie på Skansenakvariets råttor! >.<
Det var kanske roligt, ända tills filmen om öknen, som var ca 10 minuter lång, bara stod och spelades upp om och om igen bredvid där råttorna var. Man var så phsykad!!! Ville stänga av tv:n , men då hade nog personalen inte blivit så glad! = P
Den första timmen hos råttorna var den som var mest ok, sedan var man så trött och phsykad de fem resterande timmarna! >.<
Men i morgon kommer det nog bli mycketbättre! Vi ska vara vid skansen 15:30 ^^ så jag har en lång sovmorgon! Dessvärre så ska vi dra från skansen vid 22:00 >.< kommer frysa ihjäl! Vi ska studera berguven!
Hahahah det kommer att vara så mörkt att vi inte kommer urskillja djur och mörker! Men det kommer nog göra så att vi får gå lite tidigare! Jag hoppas på det i alla fall! ^^
Aja, nu ska jag kolla på "family guy" ^^

Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0