Hejsan!

Wohoo!

Finally! Helg! Nu ska jag slutligen få sova ut! Förra helgen gick det ju ej när man skulle upp vid en viss tid för att paddla iväg! >.< Men nu du! Nu ska jag pusta ut! = D  Det ända som "gnager" på mig är en viss person! = \
Min barndomskompis som jag inte sett på minst fem år. Jag har nyligen tagit kontakt med honom igen, men han verkar totalt skita i mig! = ( 
Och sedan när han säger att han har lungcancer också! Jag vet inte riktigt om det är sant, jag hoppas inte det! = (  
Visst, det var länge sedan jag såg honom och så, men efter att jag hörde det mådde jag ile och kunde inte äta. Kände mig så jävla nere! = ( 
Aja, jag hoppas att han skriver tillbaka till mig snart, vill höra ifrån honom. = \
Trots om inte han skriver så kan ju jag göra det, men jag har sagt det att, om han inte vill ha med mig att göra så ska jag inte vara på honom heller! = \
Vet inte riktigt vad jag ska göra, jag trodde att han skulle tycka det var roligt att höra ifrån mig, men det verkade inte som det i alla fall. Men jag ska vänta och så, får hoppas på att det vara var något som petar honom i ryggen just nu! = /.
Men, men. Alla har vi våra problem. Som jag t.ex. jag sitter och väntar på att Magnus ska skriva och jag har inte ett piss att göra! >.< Hehe. = P


Bye bye!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0