Hejsan!

Wihii!

Det var ett tag sedan jag skrev nu, men jag har varit ute på vift med friluftlivsklassen i helgen! = D
Vi har paddlat kajak och tältat! ^^ Det har varit härligt! fast inte så mysigt när jag vaknade. Hade frusit och var stel från det hårda liggunderlaget. >.< Vart förkyldare än vad jag var dagen innan! Trist!
Men det var jätteroligt att paddla, på ditvägen var det där imot motvind och kallt och på hemvägen hade vi medvind, men ändå väldigt vindstilla. ^^ Det var jätteroligt när vi kommit i land då vi lagade mat och hade det mysigt framför brasan! ^^
Det var så dumt! De ville att varje person skulle ha med sig 6 liter vatten! vår grupp (Jag, Janine och Annelie) använde ca 2/3 delar (12 liter). >.<   6 liter förmycket!
Senare på kvällen, efter 22:00 då var jag, Janine och Annelie väldigt trötta så man kunde göra vad som helst för att få oss att skratta! xD Det var roligt. Vi grillade marshmallows och jag var ju så duktig så jag fick en av mina att börja brinna!
Det såg häftigt ut! ^^
Om några veckor ska vi ut igen, fast då ska vi vandra! ^^ Då ska jag absolut inte ha med mig lika mycket vatten! >.< Kommer bli väldigt jobbigt att bära på. Ryggen kommer att "pajja" = P Hahaha!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0