Heeej!

Haha!

Under gårdagens idol så var den bästa tävlande med! Min granne Petri, den finska "hårdrockaren"! xD
Han var skiit grym! Jag har aldrig riktigt hört honom spela och sjunga.
Jo, en gång när jag och Magnus var ute på promenad så gick han och sjöng på "Run to the hills" med Iron maiden.
Det första vi frågade varandra var "Vem är det som går runt med en radio?" xD
Han sjöng så likt så att man misstog sig! = D Han är riktigt roligt! Och trevlig också för den delen. = P
Mina andra favoriter från idol, men som ej kom med, är coca cola snubben och indien! xD  De var SÅÅÅ sköna! = D  Något man kan gå runt och skämta om hur länge som helst! = P
Och det var inte det ända roliga som hände mig igår! ^^ Jag  har äntligen hittat en riktigt bra "70-tals" mc skinnjacka! = D
Den är helt underbar! Jag länge velat ha en sådan! ^^ Magnus har en likadan fast en riktig 70-talare ^^ Och den är ju redan uttänjd sedan typ 30-40 år tillbaka! = D
Aja, nu ska jag plugga lite och sedan sova. Har etlogiprov i morgon, på skansen också! >.<

Natt, natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0