"God" morgon!

Jupp!

Yej, hej! Jag vaknade av att Opal och Mini (mina råttor) bråkade och skrek som galningar! >.<
Jag fattar inte varför de inte vill samsas. Eller ja, Opal kan jag förså eftersom att Mini hela tiden ska irritera henne!  O.o
Men nu är de lugna i alla fall ^^ nu har de fått komma ut och springer av sig i sängen = P
Fast inte Opal, hon sitter här med mig eftersom att hon har lärt sig hur man kommer ner från sängen! >.<
Men som tur är så vet inte Mini och Pipis hur man kommer ner! ^^
Aja, dagen är ju relativt bra än så länge, om man inte tänker på min förkylning då da! = P
Hehehe!, Johanna sitter också hemma så jag försöker ge henne lote sällskap för hon har såå tråkigt! = P
Men som tur är så ska hon senare till hästarna och umgås med dem, så hon kommer nog inte ha så tråkigt länge i alla fall! ^^
Hahha! Opal är så road att hon somna i mitt knä! = D
Aja, nu ska jag piggna till lite och förbereda mig för min cykeltur till konsum! ^^


Bye bye!!



(Någon som vill hänga med på min fina cykel? Jag kör! xD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0