God kväll!

Skansen!

Idag är tredje dagen på skansen av våra två etologiveckor!
Hit tills har vi mest suttit i en sal och lyssnat på läraren, men snart ska vi få göra mera praktiska saker! ^^
på måndag och tisdag ska vi göra en etologiskstudie om två djurarter!
Det kommer nog bli rätt så roligt med tanke på att jag fick det djuret jag ville ha och att jag fick en bra grupp!
Det ända som är jobbigt med studien är att den ska pågå i  sex timmar!!! Helt sjukt! Och det är vår första sådanna studie!
Kommer behöva gå upp innan klockan fem för att vara på skansen innan 07:00! >.<Jag kommer att vara död!
Det är så orättvist med tanke på förra årets tvåor! De fick gå dit vilken tid som helst på dygnet.
De har ändrat nu så vi får vara där tidigast 07:00 och gå därifrån senast 18:00!!! Jag vill studera vargarna eller berguven!
It's soo unfair! >.<
Men, men. Nu ska jag vara social med mina råttor och sedan ska jag se på idol 2008! ^^


Cya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0