Moahaha!

Skooojj!

Idag ska jag, Annelie, Janine, Eva och jah tror Johanna, åka in till stan och shoppa lite inför halloween! ^^
Haha, jag och Janine ska vara vampyrer = D Annelie ska vara en clown! Faan jag kommer dö! Hata clowner! >.<
Johanna vet jag inte vad hon ska vara. Tror inte hon har funderat ut något = P Men Eva vill ja och Annelie i alla fall ska vara en mumie xD Faan va cool hon skulle se ut! Alla skulle se henne i alla fall för hon är så jävla lång! xd
Så sätter man Johanna bredvid henne som är typ 150 cm eller nåt O.o Haha xD
Faan va roligt vi kommer ha under halloween! Hoppas vi skrämmer skiiten ur massa människor. Som tur är så är inte haloween så känt i Sverige än, så vi kanske har chansen att chocka ett par stycken! ^^ Haha
Plus att när den här dagen är slut så är det HEEEELG! Faan vad jag ska sova! >.< har typ inte sovit något på hea veckan!
aja, nu ska jag typ göra mig i ordning för skolan >.< Typ tvinga i mig något som är ätbart!

Bye bye! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0