Looov! ^^

Hahaha! xD

Okey, kom nyss på att det inte är fredag längre, .. men skiitsamma xD Igår började lovet, finally!!! ^^
Efter skolan åkte jag direkt till Solna, skulle på barnvakts"intervju" ^^ De var jättesöööööta! = D Två pojkar, en två åring (Melvin) och en fyraåring (Maximus)! ^^
Redan på söndag så ska jag dit igen och typ... testa vakta dem i ca två timmar = D  Det kommer bli skojjigt ^^
Senare den dagen kommer min mamma till stockholm och lämnar mina syskon och hämtar sedan upp mig och Magnus! ^^ Ska bli skänt att komma ut dit, trots att det är Surahamma! xD Haha Dessvärre kommer jag behöva kämna Olliver för ett längre tag, men Brittis har lovat att göra honom lite sällis! = P
Moahaha! Idag.... Igår >.< fredag var jag och Magnus på bio i sergel och såg Tropic Thunder!!!! Jag avgudar Jack Black! xD Han är såååå jäävla tuff! Den där filmen var så klockren! ^^ Helt underbart när regisören vänder sig om och går på en kandmina och de tror att det tillhör filmen de spelarin och börjar skicka på det avsprända huvet! xD HAhahaha!
Filmen var jättebra och rekomenderar den stort! I alla fall till de med lite "Jack Black humor!" xD Hahaha
Aja, nu är det typ läggdags! >.< Är så pissigt trött -.-' Ska bli skönt att sova ^^ Ooo well...! = D

Natti natti alla goa människor! ^^ <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0