Heeelg!

Jihii! ^^

Hahaha! Idag var jag, T-e och Jonas i IKEA i Barkarby. Det var roligt = P Skulle kolla på tyger, men de hade närstan ingenting >.< Får kolla i en riktig tygbutik i stället = P
Och imorgon så ska vi åka och bada i husbybadet! = D Det kommer bli så jävla skojj! bara det inte springer en massa snuskiga gubbar efter en igen! >.< Det är inte lika roligt.
Faan, trodde jag hade mer att skriva, men det hade jag visst inte xD Haha
Men jag kan säga det att jag håller på att koka ägg till min råtta Opal = P Och jaa, jag ska släppa ut kakan i hennes hamsterboll! ^^ Sedan ska jag nog lägga mig i ett varmt och avslappnande bad och läsa i min spännande bok! ^^
Måste läsa ut den så jag sedan kan börja läsa på "låt den rätte komma in" Så att vi kan se filmen! = D
Aja, ska kolla till äggen och sedan fixa badet ^^

Bye bye!! ^^



Ser nästan ut som min Olliver! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0